Stěžujete si často na nedostatek času? Víme, jak ho ušetřit!
Prášek na praní, toaletní papír, mýdlo, tablety do myčky, papírové utěrky – to jsou všechno věci, které musíme neustále dokupovat a mají jedno společné. Dohromady tvoří těžký nevzhledný balík, který zkrátka k životu potřebujeme. Mám na mysli balík drogistického zboží. Když pomineme jídlo, tvoří tato část věcí poměrně velkou položku v našem rodinném rozpočtu. Konkrétně celých 15 procent. A to ještě nezmiňuji, kolik času nám zabere jejich nákup, pokud jezdíme do kamenných obchodů.
Co zkusit nějakou inovaci a začít nakupovat drogerii on-line? Vyhnete se zdlouhavému obcházení pultů a hledání toho pravého výrobku, nebudete muset studovat titěrná písmenka na obalech, ale přečtete si je pěkně ve velkém na obrazovce. Zapomenete na nošení těžkých tašek, čekání ve frontách a především ušetříte peníze i čas.
Tip na nákup
Nakupovat můžete zkusit třeba v nové specializované drogerii AGEO.cz, která má v nabídce 20 tisíc produktů. Jako první na českém trhu vám doveze zboží na praní a úklid, hygienické potřeby, kosmetiku nebo třeba dětské potřeby přímo k vám domů a to ať už bydlíte kdekoli po celém Česku. Vše vám doručí do druhého dne od objednání, s dopravou zdarma za nákup větší než tisíc korun. Protože je tato drogerie ve spojení se světoznámými výrobci z Německa, USA, Anglie, Holandska, ale samozřejmě i Česka, může zajistit bezproblémovou dostupnost zboží a především výhodnější ceny, než v kamenných drogeriích.
Pro on-line nákup stačí jen pár kliků
Nákupy přes internet jsou jednoduché a mají šetřit čas i peníze. Stačí si naklikat – vybrat zboží, zvolit způsob platby a vybrat dodání. Například Ageo doveze objednané zboží až ke dveřím kamkoliv po republice, a to nejpozději do druhého dne od objednání. Cena za dopravu je 89 korun a zákazníci si mohou zvolit ze tří přepravců – PPL, DPD a České pošty. Při nákupu nad 1 000 korun či v případě vyzvednutí v centru Prahy je doprava zcela zdarma. Místo noční můry se pak nákup drogerie může stát rychlou a jednoduchou záležitostí.
Komentáře k článku
Nenalezeny žádné komentáře, buďte první, kdo článek okomentuje.