Internetový hobby magazín

Menu

PR

Nejnovější články

Přejeme si vkusná městská tržiště

Bře 1629 Autor: Redakce

V době developmentů obřích rozměrů se do povědomí opět vrací trend městských trhů. Farmářské tržiště, velikonoční nebo vánoční jarmarky jsou v řadě měst nedílnou součástí veřejné zábavy. Dávno jsou pryč časy, kdy jsme za teplým svařeným vínem jezdili do hlavních metropolí. Malou Vídeň s vlastním trdelníkem najdeme v každém městečku s několika tisíci obyvateli.

ovoce na trhuTen vývoj byl možná moc rychlý, protože se v rámci jej zapomnělo na design. Pokud česká města v něčem doopravdy zaostávají, je to nepříjemnost a neatraktivita veřejného prostoru. Z tradičních trhů se vytratila tradice. Ale jakému umělci by se chtělo do psí boudy, jejíž osídlení je navíc poměrně finančně náročné. Velký vliv na to má neviditelná legislativa a fakt, že tento prostor je častokrát mnohými chápán především jako zdroj příjmů.

V ideálním světě bychom chtěli nevkus nahradit trvale a snadno udržitelným řádem. Chybí nám kultivovanost prostředí při prodejních trzích. Setkáváme se s kýčovitou nápodobou tradic bez vztahu k současnosti. Městské trhy přece nemají být jenom tržnicí a občerstvovací stanicí. Máme pocit, že by měly být doplněny o designový rozměr, jenž k centru města přirozeně patří.

Podle britského marketéra Rory Sutherlenda by mělo každé město nutně budovat jakýsi odbor detailu, neboť pár detailů můžeme vyřešit relativně snadno a efektivně, bez investice miliónů korun. Jen je třeba na ně nezapomínat.

Při návrzích se výrobci skutečně opírali především o zkušenosti samotných prodejců. Věříme, že výsledkem naší práce jsou stavby, které se ve své roli prodejního stánku budou líbit Vám i vašim zákazníkům. Spojení přírodních materiálů, vzdušnosti, inovace a spolehlivosti je výsledkem našeho hledání. Reklamní kampaně vám úspěšně získají nové klienty jen v případě, že budete opravdu nepřehlédnutelní. Prodejní stánky zajímavého designu vám očekávanou pozornost zaručeně zajistí. Ať už se chystáte na prodejní veletrh, nebo budete rozjíždět reklamní kampaň třeba v obchodních domech, bez originálních prodejních stánků se neobejdete.

Výloha byla vždy nedílnou součástí obchodu, což takhle tento rozměr posunout a výkladní skříň povýšit z části na celek. Snad naše přání není a nebude jen výkřikem do tmy, ale naopak se dočkáme změny. Líbilo by se nám, kdyby město založilo odbor detailu, zrušilo zábrany na pouliční prodej, dalo prostor iniciativě designérů a prodejců, kteří mají vkus a plnou hlavu nápadů. Líbilo by se nám, kdyby psí boudy nahradily vkusné stánky. Líbilo by se nám, kdyby to bylo třeba Empiro.

  • Kategorie: PR

Komentáře k článku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*
*

Nenalezeny žádné komentáře, buďte první, kdo článek okomentuje.

 
<<Lis 2018>>
PÚSČPSN
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
události
Spolupracujeme:
Odběr novinek


Přihlášením vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

TOPlist