Kompletní průvodce firemním stěhováním: od plánování až po stěhování
Stěhování společnosti pro vás může být noční můrou, protože si představujete různé scénáře ale není se čeho obávat. Stěhovací společnosti jsou připravené na kompletní přestěhování celého podniku včetně instalací objektů na své místo.
Jak si naplánovat stěhování ve 4 krocích
1. Určete si datum stěhování — o datumu informujte všechny zúčastněné. Nájemce, realitní kancelář a především stěhovací službu.
2. Zjistěte si jaký druh stěhování potřebujete — je potřeba kamion nebo si vystačíte s dodávkou? I na takovou otázku je nutné si odpovědět, a co nejdříve kontaktujte přepravní službu.
2. Sestavení seznamu věcí, které se budou stěhovat — napište si seznam položek, které budete stěhovat jako knihy, IT, nábytek nebo skleněné vitríny.
4. Pojištění — to se vám bude obzvlášť hodit. Pojistěte si den stěhování pro případ ztráty nebo rozbití některé z věcí.
Jak to funguje se stěhovací službou
Před samotným stěhováním se klient se stěhovací společností domluví na harmonogramu, dnech stěhování a zda bude místem stěhování Praha či okolí. Hlavní otázkou bude, o jak velké stěhování se jedná a následně domluví způsob přepravy.
Při stěhování, stěhovací společnost zabalí veškeré věci. Následně můžete spoléhat i na následnou instalaci, tudíž už se nemusíte o nic starat.
Stěhovací společnosti obvykle nabízejí různé úrovně služeb. Kdy můžete zvolit pouze přepravu a balení nebo přepravu s kompletním stěhováním včetně instalace a rozbalování věcí.
Některé stěhovací společnosti také nabízejí služby jako demontáž a montáž nábytku, přepravu velkých nebo cenných kusů, nebo služby pro stěhování do zahraničí.
Je důležité si dobře prozkoumat stěhovací společnosti předtím než si jednu vyberete, abyste si byli jisti, že nabízejí všechny služby, které potřebujete, a že jsou důvěryhodné a poctivé.
Stěhování celé firmy
Stěhování firmy je v dnešní době záležitost na pár okamžiků, které vám zajistí bezpečný přesun věcí z bodu A do bodu B. Níže si můžete přečíst, obvyklý postup při stěhování firmy.
1. Domluvení schůzky s technikem, který udělá prohlídku stěhovacích prostor.
2. Vyhotovení cenové nabídky.
3. Návrh plánu jednotlivých prací a následné umístění předmětů na správná místa.
4. Návrh postupu a pravidel i pro jednotlivé zaměstnance firmy.
5. Vystavení stěhovacích štítků.
6. Předání kontaktu na osobu, která tu bude stále pro vás.
7. Poskytnutí obalových materiálů a balících služeb.
Díky těmto faktorům a poskytovaným službám se v rámci stěhování celé firmy nemusíte již o nic starat.
Komentáře k článku
Nenalezeny žádné komentáře, buďte první, kdo článek okomentuje.