Internetový hobby magazín

Menu

Dům

Nejnovější články

Moderní trendy pro koupelny

Srp 1201 Autor: Redakce

moderni koupelnyJste spokojeni se svým bydlením, pokud ano, gratulujeme. Pokud se ale zaměříme na rekonstrukci, většina domácností si představuje vylepšit především prostor kuchyně a dále pak koupelny. Ostatně koupelna je místnost, u které rekonstrukce a zvelebování většinou začíná. Pokud hledáte inspiraci pro rekonstrukci nebo zařizujete interiér zcela nový, věnujte několik málo minut dnešnímu článku, ve kterém zcela jistě dostanete užitečné rady a načerpáte inspiraci podle nejnovějších moderních trendů dnešní doby.

Právě na design, ale i kvalitu a přijatelnou cenu se soustředí výhradně česká společnost SAPHO, která působí na našem trhu již od roku 1990.

Původně rodinná společnost za tu dobu posbírala velmi mnoho cenných zkušeností, ze kterých těží při rekonstrukcích a zařizování koupelen. Dále se soustředí na výrobu a prodej vířivých van a jejich komponentů. Společnost si za dobu své existence našla velmi mnoho spokojených zákazníků, kteří se k ní vždy rádi vracejí. O tom svědčí také založení nové pobočky na Slovensku a zastoupení v Maďarsku a Litvě.

Vybíráme koupelny

Je naprosto jasné, že na koupelnové vybavení, obklady a podobně jsou kladeny stále vyšší nároky. Koupelna by měla být místem odpočinku, musí být funkční a samozřejmě také krásná. Výběr materiálů, barev, odstínů a nábytku samozřejmě závisí na osobních preferencích a samozřejmě také na vkusu, zkušenostech a finančních možnostech. Právě to je důvod, proč společnost SAPHO nabízí koupelnový sortiment 50 tuzemských a téměř 100 zahraničních výrobců. Vybrat si tedy může naprosto každý. Je jedno, zda preferujete obklady a dlažbu imitující dřevo nebo třeba kámen, anebo pastelové barvy a podobně. Stejně tak v sortimentu najdete klasická umyvadla, ale také třeba inovativní designová skleněná umyvadla pro moderní interiéry. V sortimentu společnosti, která si dodavatele vybírá opravdu pečlivě, najdete i vybavení a sanitu i pro nejnáročnějšího zákazníka. Různé řady stejného výrobku, to je marketingový tah společnosti, který se vyplácí a dokáže oslovit zákazníky s klasickou i moderní představou nové koupelny.

Komentáře k článku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*
*

Nenalezeny žádné komentáře, buďte první, kdo článek okomentuje.

Kategorie
<<Říj 2020>>
PÚSČPSN
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
události
Spolupracujeme:
Odběr novinek


Přihlášením vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

TOPlist