Ostravská tlaková myčka je český unikát. Vodní paprsek karoserii umyje, ale nepoškrábe
S novou tlakovou myčkou osobních automobilů se mohou pochlubit v Ostravě-Zábřehu, Výškovické ulici. Vozy se zde dají umýt kvalitně, rychle a za bezkonkurenční cenu. Například Škoda Octavia vyjde na 90 Kč včetně navoskování.
Povrch nepřijde do styku s kartáči
„Naše tlaková ruční myčka v Ostravě-Zábřehu u sjezdu z Výškovické ulice na Rudnou využívá špičkovou německou technologii. Je to v podstatě velmi dokonalé a účinné mytí bez doteku rotačních kartáčů. Voda z ruční pistole, soustředěná do širokého paprsku, s přídavkem tekutého mýdla dokonale zbaví karoserie i skla od nečistot a zbytků hmyzu. Podotýkám, že se jedná o velice šetrnou technologii, což jistě ocení hlavně majitelé nových aut, u kterých se nedoporučuje mytí karoserie rotačními kartáči. Ty jak známo dokážou nepěkně poškrábat nový lak,“ říká Antonín Karas, spolumajitel firmy K&K PNEU, která myčku vlastní a provozuje.
Při opakovaném mytí získáváte slevu
Obsluhu bez problémů zvládne každý řidič. Stačí si jen navolit jednotlivé kroky mycího programu, které jsou uvedeny přímo u ovládacích panelů s pistolemi. Je však třeba zdůraznit, že k perfektnímu umytí vozu dojde pouze při dodržení kompletního programu (pokud některý krok vynecháte, vůz nebude dokonale čistý). „Myčka funguje nonstop, takže auto si můžete přijet umýt i v noci, což platí dokonce i v zimě, a to až do teploty minus 15 stupňů. Platí se mincemi v hodnotách 10, 20 a 50 Kč, které si v případě potřeby můžete rozměnit v automatu, nebo je možné pořídit si předplacené žetony či bonusové karty. Při opakovaném nabití navíc získáváte slevu, což je výhodné především pro firmy, které vlastní větší vozový park,“ popisuje další výhody Antonín Karas.
Kvalitu vody sleduje certifikovaná laboratoř
Ruční tlaková myčka pracuje podle nejpřísnějších norem EU a všechny používané šampony a vosky jsou biologicky odbouratelné. Voda z myčky se zachycuje v usazovacích nádržích (těch je zde celkem pět, každá o velikosti pěti kubíků) a využívá se pro odloučení pevných částic. Dále pokračuje do odkalovacích jímek a teprve odtud míří do špičkové vysoce kapacitní čistírny odpadních vod, která obsahuje další pískovou a jinou filtraci na bázi aktivního uhlí. Následně pak odtéká do kanalizace. „Kvalitu vypouštěné vody pravidelně sleduje certifikovaná laboratoř. Od začátku provozu jsme neměli jediný problém s kvalitou vypouštěné odpadní vody,“ podotýká Antonín Karas z firmy K&K PNEU, která myčku vlastní a provozuje.
Odpadní vodu nahradila reverzní osmóza
Podobně účinné mycí zařízení je v naší republice zatím unikát. Novinkou je také to, že na oplach po aplikaci vosku se nepoužívá odpadní voda, nýbrž reverzní osmóza, což je voda zbavená veškerých minerálů, která se v podstatě chová jako destilovaná voda. Díky tomu není nutné leštit lak vozu jelenicí a na karoserii nezůstávají žádné stopy, skvrny ani vápenaté usazeniny. Po ujetí několika metrů steče voda po navoskovaném povrchu. „Z naší myčky vyjíždí každé auto jako nové. Přijeďte se přesvědčit, jak pracují nejmodernější technologie. Výsledek vás mile překvapí,“ dodává Antonín Karas.
Myčka v Ostravě-Zábřehu u sjezdu z Výškovické ulice na Rudnou má pět boxů, čtyři z nich, určené osobním vozům a modelům SUV, jsou zastřešené, pátý je otevřený a je určený pro vyšší dodávky. Všechny boxy jsou i v nočních hodinách bezpečně osvětlené a další světla se automaticky zapínají při samotném mytí. Více informací k provozu myčky najdete na stránkách www.mycicentrumostrava.cz
Komentáře k článku
Nenalezeny žádné komentáře, buďte první, kdo článek okomentuje.