Internetový hobby magazín

Menu

Zvířata

Nejnovější články

Interzoo 2012

Kvě 1228 Autor: Komerční sdělení

Vzrůstající zájem o domácí mazlíčky se odrazil na návštěvnosti mezinárodního obchodního veletrhu Interzoo, který se už tradičně konal v Norimberku. Slavnostně jej ve čtvrtek zahájila bavorská ministryně pro právo a ochranu spotřebitelů Beate Merk. Ta se podle svých slov těšila na letošní ročník a množství novinek, vystavovatelů, ale i návštěvníků. Jejich počet ji rozhodně nemohl zklamat. Zúčastnili se nejen zástupci světového PET foodu, ale i firmy produkující zvířecí pelíšky, hračky, potřeby pro úpravu srsti, ale i výkonné vysavače. Rozhodně se bylo na co dívat.

veletrh chovatelskych potrebPodle starosty Norimberku, Ulricha Malyho, PET odvětví roste navzdory vleklé ekonomické krizi: „Majitelé domácích mazlíčků nejsou ochotní dělat v kvalitě krmiv pro domácí mazlíčky a dalších propriet kompromisy, takže to je jeden z ekonomických motorů.“ Snaha prosadit se v silném konkurenčním prostředí zvýšila zájem vystavovatelů, zároveň ale došlo oproti loňsku k nárůstu návštěvníků, kteří přišli na Interzoo „nakupovat“.

Hans-Jochen Büngener, předseda veletrhu Interzoo vyjádřil uspokojení nad zvyšující se kvalitou péče nejen o čtyřnohé mazlíky. „Přestože je PET odvětví primárně zdrojem výdělku, je zároveň součástí významného socializačního procesu pro děti, seniory, ale i sociálně ohroženou mládež, jak potvrdily sociologické studie.“ Jeho slova potvrzuje i Norbert Holthenrich, prezident Asociace obchodu s potřebami pro domácí mazlíčky (ZZF) s tím, že produkce PET potřeb se rozšiřuje po celém světě: „Domácí zvíře se stává právoplatným členem rodiny. Vyšší standardy v péči o domácí mazlíčky jsou ale i zdrojem pomoci pro potřebná zvířata po celém světě.“ Nezajímavé rozhodně nejsou studie Univerzity v Göttingenu, podle kterých jen v Německu zaměstnává  PET odvětví na 100 tisíc lidí (ve sféře veterinářů, prodavačů, logistiků aj.).

Veletrh Interzoo přilákal i české firmy a obchodníky

brit krmivaObchodní zástupce českého výrobce superprémiových krmiv značky Brit, Ing. Tereza Kosinová, shrnula zkušenosti společnosti z veletrhu: „Interzoo je unikátní příležitostí, jak se setkat se stávajícími zákazníky a oslovit nové z celého světa. Před dvěma lety jsme prostřednictvím na tomto veletrhu získaných kontaktů pronikli na trh jihovýchodní Asie a česká krmiva se tak prodávají v Malajsii, Indonésii či Singapuru. Svou roli na úspěchu obchodu zde hraje i neformální atmosféra.“

Kromě krmiv, výživových doplňků, obojků nebo pelíšků pro kočky a psy, veletrh pokrýval i potřeby pro akvaristiku či chov hlodavců. Mezi produktovými novinkami jednotlivých firem se objevily i originální propriety jako psí známka s unikátními QR kódy nebo třeba hračka pro kočky s časovačem spuštění. Stejně tak stylové pelíšky a designové boudy pro psy dokazují, že PET odvětví stále nedosáhlo svých limitů. To ovšem dokazuje i produkce veletrhu, na letošním ročníku již probíhala upozornění na ročník následující – Interzoo 2013.

Komentáře k článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

*
*

Nenalezeny žádné komentáře, buďte první, kdo článek okomentuje.

Kategorie
<<Srp 2020>>
PÚSČPSN
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
události
Odběr novinek

Přihlášením vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

TOPlist